20 stycznia 2017

Adresówka w 5 minut - DIY





Witamy was bardzo serdecznie! W dzisiejszym wpisie pokażemy wam jak zrobić własnoręcznie adresówkę dla psa nie przepłacając! Adresówka jest bardzo prosta w wykonaniu, a przy tym tania 😃

Rzeczy które będą potrzebne do przygotowania: 
  • Wisiorek do kluczy taki jak jest powyżej i poniżej (koszt: ok. 40 groszy) 
  • Coś do pisania


Sposób przygorowania: 
  1. Bierzemy zaczepkę i odczepiany ją od kółeczka. Następnie wyciągamy karteczkę z folią. 
  2. Na karteczce piszemy dane (imię psa, nr telefonu i ewentualnie adres)
  3. Składamy wszystko w jedną całość 


I nasza adresówka jest gotowa! Mam nadzieję, że moja praca zostanie przez was doniona bo robiąc adresówkę zraniłam się w palec! Mam jeszcze jeden sposób na adresówkę, ale ona jednak wymaga większej pracy. Może za tydzień uda mi się ją zrobić! A więc jeśli wy zrobiliście taką adresówkę to napiszcie jak wam poszło ❤
Dziękuję za uwagę, a w waszych rękach pozostawiam ten oto post i zdjęcia adresówki.


Sama adresówka wygląda tak:










Dziękujemy ❤
HANIA & ABI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz