21 czerwca 2017

Nasze plany na wakacje 2017

Ahh nareszcie wakacje! Beztroski czas, zero obowiązków, zero nauki, planowanie wyjazdów, czas na długie spacery... Czyż to nie brzmi wspaniale? Pozostając w temacie, dziś przychodzimy do was z postem pt. "Nasze plany na wakacje 2017", nie przedłużając zapraszam was do czytania.


Punkt pierwszy
Przejść minimum 50 kilometrów tym razem musi się udać!

Punkt drugi
Nauczyć się kilku nowych komend - przede wszystkim musimy popracować nad zostań i przywołaniem na dworze.

Punkt trzeci
Pisać regularnie posty na blogu. Zastanawiam się czy w wakacje pisać posty co tydzień, ale to raczej odpada.

Punkt czwarty
Kupić nowe posłanie Abi, tamto się nam trochę już popsuło.

Punkt piąty
O ile to wypali i rodzice dołożą mi trochę pieniędzy to kupić aparat fotograficzny nie mam pojęcia czy to się uda, ale bądźmy dobrej myśli.


No i to już chyba wszystko teraz muszę tylko pilnować, żebyśmy wykonały chociaż połowę z tej listy ;p

A wy jakie macie plany na tegoroczne wakacje?

Narazie to na tyle i widzimy się za 2 tygodnie!

Pozdrawiamy
Hania&Abi 

6 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w zrealizowaniu planów! Na pewno się uda. Naszym takim największym planem jest chyba znalezienie dobrego miejsca do pluskania się w wodzie z dojazdem komunikacją miejską. No i wybranie się na plac zabaw dla psów, ale ten mają otworzyć dopiero w sierpniu.

    Pozdrawiamy Bel & Fleur
    flerekmorelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super plany, mam nadzieję, że wam również się uda ;) oczywiście zajrzymy na bloga :)

      Usuń
  2. My na pewno musimy poprawić socjal, wystartować w jakiś zawodach i zrobić plac szkoleniowy na tyłach mojej działki :D Plany dość ambitne i mam nadzieję, że je spełnię. Również chciałabym regularnie pisać posty na blogu, ale jestem ciekawa jak będzie z czasem :P
    Życzymy powodzenia w realizacji planów i pozdrawiamy!
    psy-z-potencjalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również życzymy powodzenia w realizacji waszych planów, mamy nadzieję, że wszystkie spełnicie!

      Usuń
  3. Życzę powodzenia w realizacji wszystkich planów i udanych wakacji. Ja już niestety wakacji nie mam, ale może jakiś krótki urlopik uda się wykombinować :)

    Ps. w tytule wkradła się literówka - "nasze palny", zamiast plany.

    Pozdrawiam wraz z białą ekipą
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ❤ a ja życzę udanego urlopu ;)
      Faktycznie nie zauważyłam, już poprawiam błąd w tytule ^^

      Usuń