17 maja 2017

Gumka Kokarda dla psa - DIY



Cześć wszystkim!
Nareszcie zaczyna się prawdziwa, a nie kalendarzowa wiosna. Muzg lepiej pracuje i ma więcej pomysłów (przynajmniej jest tak u mnie). Ostatnio pod postem pokazaliście aktywność, z czego bardzo się cieszę! Gdy zapytałam się was jakie posty lubicie większość napisała, że jest to DIY, więc aby wynagrodzić​ wam nasze nieobecności oto jest i ono! Ze smutkiem przyznaję, że jest tylko dla małych psów, jednak już niedługo postaram się wykombinować jeszcze coś dla większych ;). Chociaż w sumie niektórzy robią muszki dla psów więc można ją stworzyć na tej samej zasadzie :p.

Potrzebne rzeczy:


1. Materiał - pasek i prostokąt (z prostokąta robimy kokardę, a więc sami musicie dobrać rozmiar materiału do wielkości swojego psa)

2. Igła i nitka (ja dobrałam do koloru kokardy)

3. Dwie gumaczki


Jak zrobić?


1. Bierzemy prostokątny kawałek materiału, składamy go na kształt kokardy, a następnie przebijamy przez środek igłę (jeżeli materiał poluzowałby się przy puszczeniu to nic, bo to notmalne)

2. Przez igłę, którą wcześniej wbijaliśmy przekładamy nitkę (nie zapominając o zrobieniu supełka na końcu). Następnie naszą "kokardę", która przebita jest igłą składany w jej kształt i mocno zszywamy.

3 i 4. Następnie bierzemy gumeczki i również przyszywamy je do całości (mam nadzieję, że nie będzie problemu z wyobrażeniem siebie jak to zrobić)

5. Bierzemy pasek i obwijamy nim na około kokardę. Postarajmy się aby miejsce złączenia było w miejscu gdzie są gumeczki.

6. Za pomocą igły oraz nici łączymy pasek z kokardą.

(Punkty 7, 8 i 9 są do przedstawienia jak wygląda kokarda)

I wszystko gotowe!
A tak prezentuje się gumka na włosach psa ⬇




Przepraszam was, że wczoraj nie dodałam postu, ale jakoś nie zdążyłam napisać go do końca 😛

Ogólnie mam nadzieję, że post wam się spodobał, jak pisałam na początku za jakiś miesiąc postaram się napisać nowy post dla dużych i małych psów ;)

Moi drodzy gdyby coś było dla was niezrozumiałe w tym poście, to można pisać do nas na Facebooku, a ja wszystko wytłumaczę ;) 

A więc widzimy się za dwa tygodnie we wtorek!

Pozdrawiamy
Hania&Abi

2 komentarze:

  1. Super! My mamy jedną muszkę kupioną z chińskiego za jakieś 3zł, ale kusi żeby zrobić jeszcze jedną samodzielnie, tylko my raczej byśmy ją doczepili do obroży :D
    Pozdrawiamy!
    psy-z-potencjalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sę, że pomysł się podoba, oczywiście chcetnie zajrzymy na bloga :D

      Usuń