12 marca 2017

Cisza na blogu i fanpage...




Dzisiejszy post będzie krótki i nie taki, który miał się pojawić tydzień, dwa, czy trzy tygodnie temu... No właśnie... Dlaczego nas tyle nie było?

Na fanpage'u już się tłumaczyłam, ale przecież osoby, które nie wchodzą tu z Facebooka też mają prawo wiedzieć. Nieobecność z jednej strony spowodowana jest brakiem czasu, z drugiej - nie dzieje się u nas nic ciekawego, a z trzeciej poprostu niechęcią i leniem. Tak już trochę przestałam czerpać przyjemność z pisania postów, a w końcu w życiu chodzi o to, aby czerpać przyjemność z tego co się robi. Więc poprostu odłożyłam bloga i fanpage'a nie uprzedzając was (mój błąd!), ale spokojnie już wracam z nową siłą, pomysłami! Nie zostawię bloga i fanpage'a tak poprostu, mam już kilka pomysłów na wpisy (całkiem ciekawe), powoli wracają mi chęci więc od następnego tygodnia (wtedy przypada następny post) zaczynamy żyć! Chciałam jeszcze powiedzieć, że posty będą teraz w poniedziałki także widzimy się w poniedziałek. Skoro już zaczęłam mówić o postach to zdradzę wam tylko, że zrobię serie postów o Yorkach <3!  No i przy okazji mamy nowy "look"! (Abi była u fryzjera :D
Także do poniedziałku moi kochani (przyszłego poniedziałku nie tego co teraz będzie)!

Pozdrawiamy
Hania&Abi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz