14 kwietnia 2017

Jak spędzimy przerwę świąteczną? - nasze plany


Cześć kochani! Muszę was przeprosić, nie udało mi się wrócić z tą energią jak obiecałam, ale teraz postaram się już dopilnować, aby tak się nie stało...
Nie tracąc już czasu zapraszam was do przeczytania postu :)



Z racji tego, że wczoraj zaczęła się przerwa świąteczna postanowiłam, że opowiem wam coś o naszych planach...



Te święta wielkanocne spędzamy u naszej babci, Abi będzie miała koleżankę, także będzie ciekawie :D

U mojej babci jest taka ścieżka "na około jeziora" tak się na nią mówi bo faktycznie jest na około jeziora xD
Mierzy ona 6 km więc zamierzam ją przejść chociaż raz (czy będzie czas nwm ale możecie trzymać kciuki), czy nam się uda? Możecie sprawdzić na Endomondo (nasza nazwa: Hania&Abi)




Kim że bym była gdybym nie porobiła jakiś fajnych fotek... Skoro jesteśmy nad jeziorem to będą fajne widoczki ^^



Pozatym chyba jak każdy już...
Idziemy to kościoła z koszyczkiem, no i naturalnie śniadanie wielkanocne z rodziną.

A skoro już poruszam temat Wielkanocy to życzę wam:
Świąt wielkanocnych spędzonych w spokoju, radości, rodzinnym gronie. Smacznego jajka oczywiście, mokrego dyngusa... I wszystkiego ogólnie xD


Chciałam jeszcze tylko poruszyć "sprawy organizacyjne"

Więc zamówiłam nowy szablon i za jakieś 2 tygodnie powinien nasz blog wyglądać ładnie
I wracamy już na stałe, stałe...

To już wszystko :D



Smacznego jajka, mokrego dyngusa i wszystkiego dla właścicieli i psiaków życzą
HANIA&ABI

3 komentarze: