4 maja 2017

Co się stało? Cisza...



Cześć!
*W tym poście nie będzie zdjęć za co bardzo przepraszam*
Kolejny raz nas nie było. Szczerze mówiąc mam już dość ciągłego przepraszania was. Nie mam pomysłu na bloga, posty, a przede wszystkim nie mam motywacji. Nie będę zastanawiała się czy może ładniej to ubrać w słowa czy coś, powiem po prostu co myślę i tyle.

Wszyscy dobrze wiemy, że blogowanie powinno sprawiać nam przyjemność, nie mówię, że mi nie sprawia bo bardzo to lubię. Ale zastanów się czy blogowanie ma jakikolwiek sens jeżeli, nikt nie czyta twoich postów, czytelnicy nie dają nawet znaków życia? To co, że na blogu jest ponad tysiąc wyświetleń, że pod postami jest ich pięćdziesiąt (ja wiem że to mało, ale jak na początkującą osobę nie jest źle), jeżeli nie ma nawet jednego komentarza :/ nie ma to sensu sam przyznaj :/

Nawet nie wiecie jak wielką radość sprawia mi to, że pod moim postem pojawia się komentarz.


Wiem, że zachowuję się teraz jak mała dziewczynka prowadząca stronkę o pieskach, nie chcę żeby to tak wygladało, ale niestety tak wygląda.

Odrazu mówię, że nie chcę zawieszać bloga, lubię to co robię i nie mam zamiaru tak szybko rezygnować. W końcu osiągnę sukces w blogowaniu i będzie tu aktywność, ale muszę coś od siebie dać 💓 wiem zaniedbałam sprawę i tyle.


Mam do was ogromną prośbę 💓
Napiszcie mi w komentarzu jakie posty mogę dodawać, jakie tematy lubicie, a ja postaram się napisać coś o nich na blogu 😉

Chciałabym jeszcze ślicznie podziękować Julii która zrobiła dla nas piękny szablon 😍

! Od dzisiaj postaram się przywrócić regularne posty na stronie jak i na blogu !

Chciałam jeszcze tylko napisać, że od teraz posty na blogu będą jednak we wtorki co 2 tygodnie ;)

Przepraszam was bardzo za taki temat :/
Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach i życzę miłego dnia <3

Pozdrawiamy
Hania&Abi

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam np top 5 zresztą wszystkie twoje posty są super ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że szablon sie podoba :)
    Po tym zdjęciu tytułowym myślałam że coś się stało Ab.. :o
    Nie martw się u mnie na początku też nie było żadnych komentarzy (czasami nadal nie ma :)), ale pisałam, pisałam aż się doczekałam tych pierwszych, a później kolejnych.
    Chętnie czytam diy, top i relacje ze spacerów.
    Pozdrawiamy Julia i Jumper

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię diy, recenzje, haule, top i osobiste odczucia na pewne tematy(to ostatnie chyba lubię najbardziej :D)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :) kiedyś osiągniesz swój cel, ale musisz na niego zapracować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szablon, ciekawe posty... z czasem aktywność na blogu z pewnością będzie większa. Będzie więcej komentarzy, obserwatorów itp. Ja najchętniej czytałabym nowe posty DIY.

    Pozdrawiam z białą ekipą :)
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń